sämst på engelskaXD

jag älskar att prata engelska och jag är faktiskt rätt bra på att prata engelska, jag älskar att lyssna när engelsmän pratar med varandra, men när det kommer till att stava och skriva på engelska så går det inte! XD Kan bero på att jag har dyslexi men det är brutalt hur dålig jag är! Märkte det nu när jag skulle skriva ett engelskt meddelande till en engelsk kille, och fy fan, jag blev tvungen att ta fram lexikon och använda mig av engelska word för att det skulle bli någorlunda bra :P
haha va fan, shit the same, man klarar sig väl bättre med att prata än att skriva (?) ;D

Mitt brev som jag skrev till hotellet vi bodde på på kreta, haha xD
"Thank you for a wounderful and smelly trip! A tip for the next guest is to take away  the auful smell of cloake.
We wich you a smelly and happy life!
Adios amigos.
ciao Bella.
Efragisto. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0