Sista dagen!

sista dagen här hemma i Sverige, i morgon bitti klockan 6 drar jag till Arlanda och sätter mig på flyget ner till Gran Canaria! ska bli en mysig vecka med familjen, komma bort från allt!

Går kvällen spenderades med tjejerna och några grabbar hemma hos Helena, riktigt trevligt var det! Dock blev det en aning för mycket alkohol, vilket jag ångrar i dag! XD Har legat i sängen och tittat på teve hela dagen samtidigt som jag tryckt i mig Alvedon och försökt packa... alkohol är inte bra!!!
Fick även ett roligt samtal från en kille som jag inte träffat på 3 år och smsen som vi skrev till varandra kl 3 i natt var brutala, vilket är ännu en grej jag ångrar i dag, för nu kan jag inte bli av med honom! XD

NU är det dags för mig att packa klart och sen lägga mig och tittat på en film med en påse popcorn!
ska försöka blogg i mon innan jag drar, men kan bli ont om tid så i fall att jag inte hinner så: Puss på er läsare, ni får ha det så bra här hemma i regnet medan jag sola och badar i varma grancanaria, MOHAHHA XD
Nej skoja bara, ha det bäst, puss!



Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

härlig bild!!

2009-07-16 @ 13:19:18
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0