vad gör man ???

Du har flirtat brutalt mycket med en kille som du verkligen dras till och han dras till dig!
Han log varje gång våra ögon möttes, det hände till och med att vi bara låg där och tittade in i varandras ögon samtidigt som fjärilarna i magen vilt började fladdra runt!!
Men tiden går inte att stanna... jag blev tvungen att åka hem och jag hade inte hunnit fråga efter ditt namn eller något, efter dom få orden vi sa till varandra i hissen så glömde jag att fråga efter ditt namn..
Och sen plötsligt var det dags för mig att åka hem... men tanken i huvudet "jag kommer aldrig mer få se dig" och med tårögda ögon under solglasögonen klev jag på flyget hem tillbaka till Stockholm.

Jag ångrar mig något så fruktansvärt att vi inte pratade med varandra, men samtidigt ville jag inte förstöra det fina vi hade två främlingar -en från sverige en från england- som bara kan ligga och titta på varandra, flirta och le mot varandra utan några problem! Det får mig att tro att vi var menade för varandra och det gör det ännu svårare att få dig ut ur mitt huvud!!

NU rinner tårarna ner för mina kinder samtidigt som jag lyssnar på låten som påminner om dig!
Jag måste få tag på dig...


Kommentarer
Postat av: M a t i l d a - allt och ingenting♣

nja vet inte, blir väl att fara till stugan & tråka

2009-07-19 @ 12:49:24
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: M a t i l d a - allt och ingenting♣

hihi okej, vad mysigt :D

2009-07-19 @ 12:54:34
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0